Una construcció típica en estil «indià» de principis del segle XX.
En aquesta època hi havia molta emigració cap a Amèrica del Sud. Concretament, els propietaris d'aquesta casa eren un matrimoni jove de Sant Jordi que va emigrar a Veneçuela. Van tenir una hisenda agrícola molt lucrativa, i amb els guanys es van construir aquesta casa que es va inaugurar l'any 1913.




